Home - Asselbachschule Troisdorf-Spich

Willkommen an der Asselbachschule Troisdorf - Spich. Wir sind eine große Schule An unserer Schule leben und arbeiten etwa 340 Kinder in 14 Klassen 7 Klassen in der Eingangsstufe 012 und 7 Klassen in der Fortgeschrittenen Stufe 34, 17 Lehrerinnen, 1 Lehrer, 1 Lehramtsanwärterin, zwei Sonderpädagoginnen, eine Sozialpädagogin und jede Menge Eltern, die täglich morgens anzutreffen sind und uns in vielerlei Hinsicht unterstützen.

OVERVIEW

The website asselbachschule.de presently has a traffic ranking of zero (the lower the better). We have traversed nineteen pages within the web site asselbachschule.de and found one website referencing asselbachschule.de.

ASSELBACHSCHULE.DE TRAFFIC

The website asselbachschule.de is seeing a alternation levels of traffic all through the year.
Traffic for asselbachschule.de

Traffic ranking (by month) for asselbachschule.de

Traffic ranking by day of the week for asselbachschule.de

WHAT DOES ASSELBACHSCHULE.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of asselbachschule.de Mobile Screenshot of asselbachschule.de Tablet Screenshot of asselbachschule.de

ASSELBACHSCHULE.DE SERVER

I revealed that the main page on asselbachschule.de took six hundred and fifty-six milliseconds to come up. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
78.35.16.110

We identified that asselbachschule.de is implementing the nginx server.

Home - Asselbachschule Troisdorf-Spich

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website states the following, "Herzlich Willkommen in der Asselbachschule." I analyzed that the web site said " Viel Spaß beim Stöbern! Auf ein gutes Neues! Liebe Eltern, Kinder und Besucher! Wir wünschen Ihnen und Ihrer Familie ein erfolgreiches und tolles Jahr." They also stated " In jedem Jahr dürfen Kinder aus Troisdorf die Gestaltung der Weihnachtskarten unseres Bürgermeisters Herrn Jablonski übernehmen. In diesem Jahr waren es Kinder der Asselbachschule. Es ist eine tolle Karte geworden. aber bei den Künstlern war das ja klar. Achtung Neuer Elternbrief liegt bereit."

ANALYZE OTHER BUSINESSES

The Image Works Blog

About The Image Works Corporation. The Image Works Corporations Clientele. The Image Works Corporation Story. Thus, I chartered The Image Works Corp. on July 15, 2005. At The Image Works Corporation, we work for our Clients.

Hey Cherry Berry! - Hey Cherry Berry! is a blogg with comments on the good stuff in life.

Is a blogg with comments on the good stuff in life. Ikväll är det fest! Jag hoppas alla som kommer ska ha det riktigt trevligt. Vi har förberett en massa och förberedelserna fortsätter under dagen. Vi ser fram emot detta. Så söta de är, mina pojkar. Lilleman följer pappa vart än han är. Slutet på 2016 och början på 2017.

JockeochAngelicasHus.blogg.se - Välkommen till våran lilla husblogg. Här kommer vi att skriva om bygget av vårt efterlängtade drömhus i Degernäs, Umeå.

Här kommer vi att skriva om bygget av vårt efterlängtade drömhus i Degernäs, Umeå. Man blir aldrig helt färdig. Annars händer inte så mycket. Belysningen utomhus är igång och vi saknar nu bara snö! En förankrad studsmatta. Att bli klar innan jul är inte rimligt men förhoppningsvis under de första månaderna i januari! .

Home Liz Mikes Garden

In 2010, having decided we were going to stay at the house, we felt we ought to attempt to do something with the garden as it really was becoming an eyesore. Has a page for each species of plant where there are individual photographs together with a few details of each tree, shrub or plant. In order to help us remember the names of .